2011. július 10., vasárnap

Bevezetés

Már régóta terveztem egy blog indítását, kipróbálni, hogy mégis mire jó, hogy működik és egyáltalán tudnék-e kezdeni vele valamit.
Egy kicsit rólam: 19 éves vagyok, gimnazista, H0-ás terepasztallal. A magyar témájú asztalok érdekelnek leginkább, így a leírások is főként ezekhez fognak készülni. Kisvárosban élek, a közelben semmilyen modellklub nincs, így nem is vagyok egynek sem a tagja.
Mivel kiskorom óta van modellvasutam, így a téma adott volt. Az Internet tele van blogokkal, weboldalakkal a vasútmodellezés témakörében, de ezeknek az oldalaknak a készítői nagyrészt bonyolult témákról írnak, amiket az egyszerű modellező megcsodál, de otthon nem tud elkészíteni. Az olyan kevésbé komplikált dolgok, mint egy modell fa elkészítése legtöbbször kimarad ezen oldalak témái közül, pedig számos egyszerű megoldás van és biztos vagyok benne, hogy lenne rá igény.
Az oldallal az a célom, hogy főként olyan tereptárgyak készítését írjam le, melyek készítése egyszerű, olcsó és alapanyaguk könnyen beszerezhető. Szeretném felmérni, hogy mégis mekkora az igény erre a témára, továbbá egyben egy kísérlet is lesz számomra, kipróbálni , hogy milyen is egy blogot szerkeszteni, építeni.
A bevezetés megvolt, tehát indulhat a blog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése